Fredagskväll med Maria.

Hej allihopa!
Blev tyvärr ingen utgång ikväll. Känner mig dåsig och seg efter vaccinationen. Men Maria var här och piggade upp mig! Vi slötittade på Idol, samtidigt som vi var övertrötta. Vad var det? JO, vi ställde varandra ultimatum t.ex. - Vad skulle du helst äta ifall det stod på ditt liv? En pensionärs förmultna gröna tånagel, som knastrar i munnen ELLER Ligga och gosa med en uteliggare som inte duschat på 30 år.
MEN, vi hade också extrema skämt vilket inte ska nämnas i bloggen. ÄH! What the hell! En som vi nästan skrattade ihjäl oss åt var nog: - Dricka en mogen cystas vita pormaskar eller slicka en uteliggares bajsbrygga? Vi höll på att kissa ned oss av skratt!
Just det! Jag färgare Marias hår lite mörkare! Det blev snyggt! Skulle tagit ett före och efterkort, men det glömde jag bort. Sorry.

Ha en fortsatt trevlig fredags kväll!

Kanske dyker upp nattbloggsinlägg eller så skriver jag mera imorgon.


Kommentarer
Postat av: mizthanguyen/v.

Hejsan allt bra? :)

2009-11-21 @ 11:58:30
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0