BlondinFrida och Blondinbella!

Hej!
Idag har jag träffat superbloggaren Isabella Löwengrip! Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga när jag gick fram till henne. Det lät ungefär så här:
Jag - Hej, Frida heter jag!
Isabella - Hej, Isabella
Jag (jag tänkte, vafan ska jag säga) så jag sa - Jag beundrar din blogg!
Isabella - Åh tack så mycket!
Jag - Hur var det uppe i Sunne nu då?
Isabella - Åh ja det var helt fantastikt. Helt underbart att bara slappna av och få massage och sånt.
Jag - Härligt att höra. Öh, får jag ta ett kort med dig?
Isabella - Javisst!
Jag - Tack så mycket!
Isabella - Hejdå.

Så var det med det. Hon var väldigt trevlig!

...Sen när jag tittade på kortet så såg jag hur jävla ful jag blev.

Men ni kan få se typ 1 cm av mig bredvid Bella.

1 cm av mig och Isabella Löwengrip


Kommentarer
Postat av: Jessica

kanske skulle låtit nån annan fota?? :)

2009-11-23 @ 10:03:37
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad skoj! Söt hon e oxå!

2009-11-23 @ 21:45:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0