Hejåhå.

Jag giller fiskmåser! Fick vårkänslor imorse när de skrek utanför badrumsfönstret. Nu är det sommartid, ni har väl ställt fram klockorna? Idag blev det mörkt vid åtta. Och det blir ljusare och ljusare...! Fyfan vettni, sommarkväll, ljummen, rosa himmel, gott sällskap och lite smirnoff på det. GÖTT.
På onsdag är det 1 april. Skönt. Snart sommar.
I helgen har jag lekt med min poff. I fredags firade jag och min familj pappas födelsedag. Nathalie med familj kom och firade med oss. Det blev flygande jakob med tårta som efterrätt. På lördagen hyrde jag och poff filmer. Det blev en påve film och Pineapple express. MED, MED, MED EN FETTO GODISPÅSE. Mums. På tisdag har jag och älskling 2 årsdag :-) Älskar dig mest älski! =)


Nu ska jag sova. Är riktigt trött. God katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0