Tjo.

Mm! Fyfan, jag och Niklas ringde till Fashion & Friends förut och det visade sig att min studentmössa hade blivit annullerad (avbeställd) av någon anledning. En jävla tur att jag fick ringa alltså. Nu ska de göra allt för att lösa detta problem och hoppas att mössan kommer i maj, för då är det de som betalar den (fashion & friends). Ifall inte han hade hört av sig innan helgen så skulle jag ringa. SKITSKITSKIT. Visste att det var något skumt eftersom alla andra fick sina fakturor. NU FÅR DE FAN GÖRA NÅNTING ÅT DETTA. Fick ett mail förut av en som jobbar där och sa att de ännu inte hade löst problemet. Det är bäst för dem, för jag har snart mens. PMSATTACK. Haha sköje.
Idag ska jag fan inte göra nånting, inte ens plugg. Ska bara hade gött. Imorgon är det studiedag och då blir det plugg heeeeeela dagen.

Är hungrig också... makaroner och falukorv eller äggmacka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0