Måndag.

Jää! Metallica så här på morgonkvisten. Morgonkvisten? Nej, klockan är snart elva och jag ska snart till skolan för att avverka en fjuttig liten lektion. Har så jäklans ont i korsryggen! Detta beror på min älskling som ÄLSKAR att ligga som en groda i sängen på nätterna så min rygg ligger i ett omänskligt läge. Nästa helg då jäkler poff! Då ska jag fläka ut min feta rav i hela sänga! Hihi! =D POFFPOFF!
Vad ska man göra idag nu då? Ja det finns en lång lista.

1. Plugga
2. Plugga
3. Plugga
4. ÄTA
5. Slappa
6. Sove

Ja. Kuuuuuuul. Men räknade ut igår att det är 12 veckor kvar till studenten (räknade bort påsklov) och det känns jävligt gött.
JAAAA SNART ARBETSLÖS! JAAAAAAAA! Sköjje. Men poff har rätt. Varför längtar vi till studenten när vi ändå kommer bli arbetslösa? PLUGGA BLIR. KULTURVETENSKAP HERE I COME.

Kommentarer
Postat av: HÖHÖ

5. Slappe= Pille! :D

2009-03-16 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0