Blö.

Åh! Min sitt möbel jag gör i illustrator ser för jävlig ut. Har noll fantasi just nu, det är för mycket annat plugg som tar över min kreativa tid. Jaja. Har pluggat som ett as på psykologiprovet. Jag och Emma P ska sitta och verkligen hetsplugga på håltimmen imorgon har vi bestämt. Har finslipat lite på mitt tal återigen. Jag kokar i pluggbajs just nu. Ska prata i en mygga imorgon, haha... en mygga! Mygga i danssalen.

DAMP RAV. KOKT I SKIT VAD JAG HAR PANIK ÖVER MIN SITTMÖBEL.
Känns bättre imorgon höppes jag.

Haha jag var glad, galen och dampig förut. Satt i soffan och headbangade och skrattade hysteriskt över allt plugg. Johan tyckte jag var störd och ful. Men jag skrattade och skrattade - samtidigt som jag lyssnade på CSS. Det var musik krig. Led Zeppelin VS CSS. Jag vann. Haöheöhöhöhö.

Är så trött så att grammatiken är förjävlig. Orkar inte ändra, stå ut!

HAJDO:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0