Bert vs Dödgrävarn.

JAG ÄR TRÖTT. Håller på med naturkunskap för fulla muggar. Kan allt nu (FÅR JAG HOPPAS) Är så inåt helvetes trött så jag orkar inte koncentrera mig, hoppas att något sitter i ryggmärgen imorgon. Imorgon blir det promenix med Elin och Bella :-D Sen väntar en kväll av plugg. På fredag har jag prov på Romantiken, har haft det två gånger förut? HEHE. Mm jaaaa, hoppas allt går brao! :-) Fick min studentklänning från style by stars idag, den var jättefin! Så nu kan jag sluta leta. Jävligt chill att få ha det gjort. Just det! Fashion & Friends har inte glömt mig, jag fick fakturan idag. Jippie.
Nu kom jag på varför jag blev så gött trött, jag lyssnar på Mogwai. Det är anledningen - Klagar inte! Nej fy fän. Skön musik må jag säga.

Nu ska jag bara plugga igenom det sista... Romantik och Naturkunskap.

Vänta måste bjuda på lite 90tals nostalgi LYSSNA SKITBRA!



Bert - Jag vill ha ett långt och lyckligt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0