Bajsi.

Nu är jag hemma. Sitter här och funderar på att följa älsklingens råd - Dricka te (Jag är helt konstig i halsen). Sedan ska jag träffa min kära vän Bella. Vi ska vara feta hela kvällen. Godis och film.
Hoppas att min halsdret försvinner innan söndag, för då bär det av till huvudstaden för lite ljuv musik. Jag och älskpälsk - Kan det bli bättre? Nej skulle inte tro det ;)
Åh, jag sitter och lyssnar på Johnny Cash - Hurt. Alltså förlåt nu alla trogna NINfans, men jag gillar Johnnys version också.
Lalala.. min söta mamma köpte ett par skor åt mig förut. Kunde verkligen behöva ett par nya eftersom jag inte har några?! Orkar verkligen inte gå runt med klumpiga vinterskor. Jag trånar efter våren. ALLA TRÅNAR EFTER VÅREN.
TJAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0