Torsdag!

Ja, nu är det så här att min katt har ett medfött hjärtfel och lungödem. Vattnet i lungan är nästan borta nu. Han ligger brevid mig och är fortfarande lite okontaktbar, men utekatten blir innekatt nu. Stackarn.
Jag sitter och pluggar lite, blir lite less och galen på skiten. Imorgon är det äntligen fredag! PUSS PÅ FREDAG. Var hemma hos Bella igår. Jag, Ellen och Jodit traskade hem till Ringvägen och ockuperade Bellas brors rum, vi spelade Rock band. Min röst var inte att leka med igår, hahaha. Sedan kom resten av tejerna och joina rock band. Trummorna gick åt helvete men gitarren ja fyfan. Det finns tydligen olika rockband/guitarhero spel? Med olika grafiker? Bellas brorsa hade likadant spel som bror min. Så bra gick det! Fikat ja ni... I köket luktade det pruttar eftersom alla satt och släppte sig, haha iallafall jag och Elin! =D Jag tror jag tryckte en miljon kilo kakor och gött kaffe. Imorgon ska vi till Bella igen, denna gången middag och fest.
Juste! sa jag att jag och Jodit gav Bella champangeglas? Det kanske jag gjorde. Vad fasen ska man ha på sig imorgon då? Måste tvätta kläder!!!!
Måste ju göra reklam för min älskling som startat en blögg ;) Oskar tvingade honom, heja Oskar heja Oskar :D
denmustige.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0