Snyft, min mobil.

BUHUUUUUU. Jag är ledsen i ögat. Idag när jag skulle gå hem tog jag på mig jackan, tog upp mobilen...... och displayen var trasig, eller konstig! Det är svart i mitten av skärmen. Fattar inte vad som hänt, jag har inte ens rört mobilen! Och den har vart bortom fara. Snyft! Men pappa ska iallfall lämna in den imorgon, så nu får jag gå runt på en reserv mobil. Kebabmobilen. Ni vet mobilen jag råkade ha i väskan samtidigt som kebabsås? Den luktar illa och jag kan inte prata i den. Bara skicka sms. Aja, får leta efter en slitage mobil som tål allt! Stenåldermobil.
Det verkade som att det var fukt i mobilen? Det såg ut så, men jackfickan var inte blöt eller nånting. Det är iallafall snyft...

Det går säkert inte laga mobilen, eftersom jag fått laga den en gång förut, eller nej just det det var ju kebabmobilen.

Trösta mig. Jag är handikappad utan mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0