Skola?

Har äntligen pluggat klart för idag. Ge mig energi och motivation?! Nu känns skolan tråkigare än någonsin. Har alltid haft kul i skolan men nu är det så TRÖKIGT. Känner att ett miljöbyte vore underbart gött. Denna pluggvecka har vart den drygaste någonsin, inga riktiga lektioner eller nånting... bara gått runt i skolan och inte gjort något (?) Haha vi har haft så tråkigt, så kände jag och Niklas igår när vi inte hade något att göra i 3 timmar. Nej, jag vill ha riktiga lektioner nuuuu! Tack.
Mamma har nyss kommit hem från ett ljusparty och hon har beställt ljus som ökar koncentrationen. TACK säger jag bara :)

Jag måste skriva upp saker jag har kvar att göra, för min egen skull. Så jag får en överblick av vad fan jag har kvar att göra
- NOn (Ett rim?) inlämnat 17 januari
- Religion (Etik) Igen deadline datum bestämt än
- Svenska C Novell (Snart klar, beräknad vara klar på fredag)

GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0