Lördag!

Hola.
Saknar min älskling, han är borta i Ålborg, Danmark och spelar med sitt band på festlival. Hoppas de har kul och att det går bra för dem! I helgen har jag vart på bio med brudarna, vi såg på Benjamin Buttons otroliga liv. Den var skitbra! Se den. Den innehöll både dramatiska inslag men också lite komedi. Tänkte gå på score efteråt med det var typ dött? Så vi drog hemmåt. Somnade direkt när jag kom hem. Idag har jag provat en balklänning jag skall ha! Den var sketasnygg! Den är smaragdgrön och passade perfekt, längtar ännu mer efter bal/student nu :-)

Haha höll på att skratta ihjäl mig förut. Kollade på film med mamma och pappa. Den som gick på fyran, kommer inte ihåg vad den hette, Ben Stiller var med iallafall.
Höll på att kissa ned mig av skratt när han sa
- Nej jag ska upp och torka hennes lilla röv (tantens röv) och säga Bra bajsat!
- Sen ska jag slicka upp bajset ur blöjan!

HAHAHHAAHAHHA HÖLL PÅ ATT DÖ AV SKRATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0