Historisk dag.

Min lille vovve får sina klor klippta, jag är nervös för förra gången brast pulpan i klon så det blödde, han grät. Min lilla vovve. Igår och idag har jag lämnat han ensam hemma, idag grät han och klängde vid mina ben. Det gjorde så ont i hjärtat när jag stängde dörren, för i hallen stod han och grät. Min lille vovve!
Imorgon är det som vanligt igen, då ska han med pappa till jobbet. Dagens skoldag var tung, iallafall när vi hade samhäll. Men ändå en väldigt intressant dag. Har nyss tittat på Barack Obamas installtionstal. När han svor eden var han nervös! Men vad ska han göra? Han är ju mänsklig.
Äntligen lite ordning och reda i världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0