Hej :)

Jag och poff har nyss vart och ätit på city, det blev pizzääää för hela slanten! Det är mysfaktor på city, och servitören är en riktig charmör höhö. Vi har laddat hem massa spökprogram som vi ska kramas till sedan. Vi var på stan idag också, jag införskaffade tröjor på rea och lille poff hittade ett par jeans. Btw, mojmoj fyller 81 år idag. Grattis.
Nu ska jag picka (picka= brottas med nypattacker) sönder min älskling, jag kör på oskuldsfulla taktiken idag för att sedan lägga in attacken. HEHEHEHE.
Jag har skitont i min visdomstand också, jag typ biter på tandköttsfliken som står ut pga tanden. Nästa vecka ska jag ned till mammas jobb så jag får ta bort den. Woho.

Nu ska jag mysa, HAJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0