Fridag.

Frida Gustafsson har fått en VISDOMSTAND. Jag har vart svullen i tandköttet ett par dagar, när jag petade på det så kände jag en tagg sticka upp. Jag granskade mig själv i spegeln och såg att en visdomstand höll på att komma upp på snedden?! Usch, när jag var på mammas jobb när jag var liten så brukade jag titta på när de opererade bort visdomständer. Värsta instrumenten och operationsfiltar överallt. Bäst att passa på att operera bort den innan jag fyller 20! För då kommer det kosta skjortan. Bättre att göra det mendans det är gratis. Jag trodde fan inte att jag skulle få dessa tänder nu.
Jaha nu sitter jag hemma alldeles själv. Pappa och Christer ska ut på krogen, Johan och vän är på bio, mamma åkte hem till en jobbarkompis som hade blekt håret (som tydligen blivit FÖR vitt). Det är bara jag och vovven hemma, vi ska snart gå ut och gå! Sedan kommer min poffiiiiii! Saknar mig poff :) Hoppas han är med på att spela Rock band! Jag kommer ägeeeeee hihihi. Har övat som en gris

.
VISDOMSTAND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0