Nine inch nails.

Är inte detta sjukt bra eller dret bra?! Jag önskar att jag någongång under mitt liv får chansen att gå på NIN. Sjukt bra texter och en jävla bra musik. Ojojoj. Jag är i extas här. Det är sovmusik, peppmusik, pluggmusik. Nine inch nails lyssnar jag alltid på när jag pluggar, speciellt filosofi och kulturhistorie uppsatser/plugg. MAN BLIR PEPP. GAH!
Igår var jag ute och gick med Ellen, vi gick den vanliga rundan bort til lövnäs och runt om på hammarö. Innan satt vi och plinkade med gitarren och bas, vi har ju faktiskt en gång i tiden spelat i ett band. Haha! Vi hann aldrig göra egna låtar, men vi var mer utav ett coverband. Det som spelades var Muse, Led zeppelin, Kiss och massa massa annat. Jag har kunnat spela gitarr/elgittar och var fan skitbra, men efter nian och gymnasietiden så har allt nästan försvunnit. Jag kommer ihåg att jag alltid spelade på gittaren när jag kom hem från skolan och innan jag skulle sova. JAG HADE SKILLS. VART HAR DE TAGIT VÄGEN? Jaja, men nu är det dags att ta tag i lite skolarbete och sen kommer min älskling! :)

Nine inch nails - The fragile



HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0