Vår, äntligen.

Ja då var man förkyld igen då. Det sa bara bangkrashboom i fredags natt. Jag vaknade med världens halsont. Och nu sitter jag här med värk i vänstra delen av halsen och en täppt näsborre. Nice. I helgen har min älskling bjudit mig på middag, det blev tacos och cider för min del och tacos och bärs för kgräbben ;-) Tack så mycket älskling, det var gött och myssss!!! Efter middagen begav vi oss för att hyra film, köpmännen i venedig. Jag somnade tryggt i älsklingens famn efter tio minuter och söv fram tills halva. HIHI!
Relativt lugn dag imorgon, ska plugga som en bäver i solen. Ganska skön vecka må jag säga. Börjar tolv varje dag förutom torsdag. Men vad gör det? Det är ju röd dag dagen efter. Gott folk, det ska bli 11 grader varmt imorgon, blir säkert varmare lokalt. YES! Och det är nio veckor kvar till studenten. Funderar på att åka till ikea och köpa dekorer (mallar eller vad man kallar det) så jag kan göra ett coolt mönster på min vita vägg. Skulle väl kanske vara snyggt? Mmmmmmmm, är taggad på metallica nu......! Fucking bra! PÖSS.

Nu ska jag leta fram nässprayen...

Got KATTZ. :-)

Kommentarer
Postat av: poff

kräbb

2009-04-06 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0