Höstlov approaching.

Ja hej igen.
Sitter här och är djup med min KUH-uppsats. Det som behövs då är Nine inch nails - The frail. Då blir man djup och tänker massa filosofiska termer. jag älskar't! Redovidning imorgon? Jag vet inte... står ju v. 43 & v. 45. Kör nog på vecka 45.
Innan Anders åkte hem åt vi upp gårdagens pizza, jävlar vad mätt jag är nu. Och fetto. Imorgon och veckan framåt blir det att gå långpromenader. Det är så skönt att bara släppa alla skolsaker och bara röra på sig. Då kommer man hem och tar skolarbetena med storm! Veckan kommer gå fort. Sen blir det chill och massa massa skräckfilmer =)

Och såklart tända ett ljus på Sabinas grav.
Jag saknar dig så mycket.


Nattinuffsan allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0