Tummen tittar på natten!

Hej.
Sitter här och nyss gått igenom Kristendomen en gång innan det blir läggdags. Provet måste gå bra imorgon, har banne mig pluggat som en batterikanin! Har lekt med min älskling i helgen. Vi tittade på Dracula-kvällen på svt2 i lördags. Det var intressant och scary! Efter dokumentärfilmerna började en film om Greve Dracula från 70talet. Den var läskig! Jag erkänner att jag blev lite rädd, men jag vet en som var räddare hihi! :)
Om några dagar ska jag och tjejerna samlas för att planera grejer till en födelsedag för en speciell person, trevligt :) Kommer bli bajsbra!
Blev sugen på proviva nu! Med skogbärssmak!

Jag säger bara LÖL! Mina pengar på fonden har sjunkit rejält! Kommer vara fattig när jag ska flyttar hemifrån! Jäklans finanskris. När det stiger ska jag fan sätta in pengarna på e-sparkonto!
Men nu har det stigit igen såg jag. Bra hörrni!

Denna veckan har jag ganska mycket att göra i skolan.
Det känns så iallafall.

Detta skall göras:
-Matte
-Nationella (PM)
-Prov i religion
-KUH



KUUUUUUL. Prov kommer bli kul! Det är skoj att sitta och plugga som fän! Men uppsatser och sånt kan dra.

Akta er för dracula! MOHAHAH.

God katt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var räddast :D

2008-10-15 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0