Tjugofjärde Oktober - Frida har damp

HEJ!
Jag tror jag DÖR UTAV HUNGER. Har nyss dampat av mig på den person jag älskar mest, och nu sitter jag och skäms... Hoppas du inte är ledsen nu pga mitt jäva hungerdamp. Förlåt... kanske inte känns så roligt för dig att åka hit till en jävla surfitta nu. Ska bota det snart! NUUUUU SKA JAG BOTA DET. Botar det med 3830 liter vatten eftersom vi inte har något att äta hemma! Mamma är på spa i sunne och pappa arbetar på sitt kontor! Pappa sa att vi ska åka och handla men ändrade sig sedan när han fick reda på att jag skulle äta kebabtallrik. Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Min mage skriker efter mat och dampen är här.

Ni ska se mig nu, helt galen, alltså jag vet inte vad jag ska ta mig till.


Älskar dig mest.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0