Tjugofemte Oktober.

Idag blev det rotmos i Deje (Deje-Reje) med morfar Birger och Iris (Anders morfar) Där bjöds det på sherry! Smaskigt. Blev riktigt mätt av all mat!
Nu är vi hemma igen och jag och Anders har tänt lite ljus och är redo för att tillbringa kvällen med lite tecknad japanskfilm eller nån skräckfilm, vet inte vad han håller på och laddar hem där borta.
Jag och min familj har blivit sportiga av oss, vi har bestämt att varrannan dag så ska vi ut till kilene och springa/gå så vi kommer i shape. Imorgon är det nog ingen av oss som orkar. Jag ska köpa chips och gosa med min älskling. Vem vet, vi kanske orkar gå till Coop. Då får vi en ordentlig promenad. Är så jävla sugen på cheeseballs förstår ni. STARKA CHEESEBALLS och dricka. Men rotmos gjorde susens idag det, iallafall för magen och immunförsvaret.
Har inte tänkt på att vi har höstlov, känns inte som det. Vart är alla skräckfilmer att ladda hem? Finns ju ingen.
Nu! HITTADE ANDERS EN SKRÄCKFILM. Han sa att den verkade läskig. Den blir.
Fan vad det blåser ute, var nyss ute med hunden och det var inte direkt svaga brisar! Allt flyger ju omkring av denna cpvind. Blir nästan rädd!
Var inne på Nils blogg (Storstadspojken) (Blondinbellas pojkvän) och då hade han smygfilmat henne när de var ute i skogen och han sa: När ska du börja blogga igen då Bella? Bella: På Söndag. JAAAAAAAAAAA!
Så tråkigt när hon vart oaktiv, det tyder på att jag inte har något liv när jag läser hennes blogg. Jag ska fan satsa på att bli större än Blondinbella, så jag blir lite rik, håvar in lite cash! Men tror jag ärligt själv att jag skulle palla vara så jävla social och engagerad tjugofyra timmar om dygnet? Hehe nä.
Nåja
Var väl allt jag hade att säga.
God jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0