Söndag!

Hej.
Idag har jag, anders och familjen vart hon syrran för hon nyss fyllt år. Vi åt massa fika (DAMSUGARE, SOM ANDERS PROPPADE I SIG + MASSA GLASS) Jag åt också jättemycket. Puss på dig Anders.
Det hände värsta grejen innan vi åkte! Anders ramlade ned för min stentrappa! Först skrek jag: POFF! och sprang för att se fall han mådde bra. Sen så tänkte jag "Fan vad kul det såg ut!" och så började jag skratta som en buse. Usch skadeglädje. Tycker synd om min bejbian, har retat Deje-Reje (N) så mycket den här helgen. Men bejbiano, jag älskar dig! mest =) och det vet du. Det är bara kul att reta dig för du blir så grinigtsöt! Nu ligger vi och tittar på en film, tropic thunder. Ska nog lägga bort datorn och krypa ned mig brevid Nallen =)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0