Lördag.



Hej!
Har nyss planerat med mina vänner om födelsedagen. Det gick snabbt! Så nu sitter jag och poff här och pluggar. Snart ska vi göra lite mat, eller beställa mat eftersom vi är ensamma hemma. Är snart klar med min kulturhistoria. Jippie. Min farfar fyller år idag, grattis farfar. Det är därför jag är ensam hemma eftersom min familj är i Eskilstuna för att fira farfar. Jag var tvungen att vara hemma, mycket plugg och sånt. Förlåt farfar. Men Grattis. Farfar ska få min höstträd-ljushållare som julklapp! haha hoppas han blir glad. Tror jag snart ska mixtra med min header medans Anders pluggar som en snorlax. Sen får det banne mig bli mat!
TJA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0