Kool thing!

Hej alla gökar!

Fy fan... vilken... kväll... det var förrgår (Fredags). Jaaaaaaa haha.VAD HÄNDE MED MAJA? Går fram till en främmande person och bara tar på huvudet och säger: "Vad gör du???" Typ som Niklas uttal "Vad gör ni?" Hahaha. Det var en kul fredag! Louise bor jävligt högt upp! Så man kan kasta ned mjölkpaket! Haha Lottie.
Vid typ 23 drog vi till stan, skulle typ ut på krogen, Alla försvann haha, så jag och Elin och Emma drog till Bk och kissa. Sen blev det mörkt kommer inte riktigt ihåg. Träffade min älskling hemma hos Henning som hade överraskningsfest för Jesper! Jag var pinsam...
Men jajaj, slutar tänka på det nu heheehe.
Anders ligger i min säng nu. så Ska tvinga han upp så vi kan gå ut och gå (Köpa godis?) och sedan mysa till film? =) Låter myspys!

Bajs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0