Käring och pizza.

Kom hem från skolan två idag, när jag kom hem drog jag på mig mys/ut-och-gå-outfiten och gick till banken för att sätta in mitt studiebidrag. Sedan ringde min käring! =) ELIN! Hon hade nyss slutat så vi bestämde oss för att leka. När vi kom hem till Elin värmde vi på en varsin panpizza. Sedan chillade och skrattade halvt ihjäl oss =) Var mycket trevligt att träffa min käring. Sedan ringde min älskling! det blir tydligen Metallica i mars, dretskojj! =) Hoppas han har bil då, höhöhöh! Och hoppas att JAG har bil då!
Måste fan komma igång att köra lite. Måste komma iväg på tre-timmars-jag-lyssnar-inte-på-vad-billäraren-säger-informationen först med min mamma och pappa.
 Får bli snart. Vill ha en bil.
Nu ska jag sammanställa parti skiten, och jag tycker att ni ska köpa en välkammad utter.

Kommentarer
Postat av: lovisa

frågan är ju ifal man vågar sig ut på gatorna om du har bil:)

2008-10-16 @ 20:45:34
URL: http://lovisaperssson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja klart du vågar vara ute när jag kör bil! :D

2008-10-16 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0