Sjunde November.

Skrev just ett lång blogginlägg om gårkvällens politikdebatt mellan mig och Anders. Kom på massa orsaker varför vi inte ska ha ett blått Svergie. Men raderade, känner att jag är på ett myshumör ikväll. Inge mer diskussion på ett tag älskling? Någon annan dag? =)
Sitter i skolan. Vi har håltimme. Väntar på KUHNU-lektionen. He he he he. Det är tomt som valigt i klassen. Men men vad ska man göra åt det. Jag och niklas har vart övertrötta idag, lär bli värre och värre senare på sista lektionen! Hehhohohoho. Ska jag ta och köpa mig en litenliten chokladbit?

Juste! Köpte en konstig grej. Jag mamma och Johan var och storhandlade igår. Mamma köpte en "Go green"-produkt. Typ nyttig chokladdryck?!?!?! Smakade som tjock puckodryck. Dretgött! Kostar 10 spänn för 0.75 liter. Kanske dyrt i längden. Vill ha godis och vara tjock. NUuuuu.

Åh. De ska införa ett nytt betygssytem 2010 eller 2012. Man ska ha A,B,C,D,E,F. Kanske lite bra.. eller inte? vet inte. Då är det bra ifall man har vg+ så får man det i betyg. Kan man säga. Men det dåliga är att man kommer bli utbränd på att få bra betyg.
 
Ha en bra fredag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0