Sjuttonde November - Ny syn, sparade pengar.

Fan vad skönt! Fick mina linser idag. MED NY STYRKA. Ser som är falk nu! Seendet är inte dubbelt (brytningsfel) eller jobbigt suddigt. Ser perfekt. Nu skipper jag sitta och anstränga ögat så att jag får huvudvärk eller skrynklar pannan. Nu kan jag bara titta utan att kisa. Jippiiiiie!
Har läst igenom samhäll. Det gick riktigt bra! Det har sjunkit in sen igår. Men man vet ju inte vad man får på pappret imorgon. Ska äta något snart, det behövs! Magen kurrar!

Åh! var på stan en liten stund idag, hittade snygga kläder! Men ekonomin höll mig tillbaka, men när jag senare gjorde ett kontoutdrag så hade jag över 1000 spänn! Herregud! Jag har sparat?! Ska hålla ut till nästa studiebidrag. Fast först måste jag betala Anders hundrafemtio kronor för trosorna och lägga ihop pengar till sminkpartyt för Elin och Jodit den 24e. Hihi Frida har pengar.


ÅH! Min hund ska alltid bita i mina saker! Varje dag ska han dra fram mina skor eller mössor. Igår låg han och sov på min sko. Haha det var faktiskt ganska sött. Just nu har jag tagit ifrån honom min mössa som han låg och bet i. Jag är hans lilla bitch tror jag. Han ska alltid dra i byxbenet när jag inte ger honom uppmärksamhet. Han beter sig inte så mot min familj utan det är bara jag som är utsatt. Det är nog bara för att jag matar honom med mat. Morr på mig!

Money money money must be funny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0