Artonde November - SNOR.

Det har vart en relvativt lugn kväll för mig. Lite chill och lite plugg. Det var inte som igår då jag var hysterisk på muntliga anförandet som jag gjorde idag. Kändes väl rätt ok. I mina öron hörde jag mig själv säga: bleblablabobobobläääblööööö-stammar-stammar-blablablabla. Men aja gick nog bra. Minuterna stannade på 4.32 min. under 2 min är ig och över 5 min är ig. Vilken tur jag hade.
Nu lutar det åt att dricka något varm, jag har nämligen blivit förkyld och snoret bara rinner. Nysattackerna bjuder på slem av den tjocka sorten. Bläeh!
Åh ska bara sätta mig framför tvn nu och slöa. Juste! imorgon ska det bli snö, och till helgen minusgrader. Woho!

Nej, har banne mig inget intressant att skriva ikväll. Ska lägga upp en låt sen här på bloggen, orkar inte just nu för nu ska jag göra lite the!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0