Nu är det jul.

Har nyss kommit hem från skolan och det är redan mörkt. Klockan är typ halv tre. Stamatis tjej har börjat få värkar nu också! Så snart kommer det en liten bebis.
Sitter vid köket och gör lite mat, potatis och fiskbullar. Undrar varför alla tycker det är så äckligt? Det är ju bara mald fisk? Hummersås blir det idag. Dillsås är mycket godare, men det fanns inte hemma. Det är bara jag och vovven och katten hemma, de leker. Ziggy är så ledsen när Prillan the katt inte vill leka. Efter maten ska jag hänga upp lite adventsstjärnor på mitt rum. Pynta lite i mitt rum vore? Mitt rum har inget pynt än =)
Och sen PLUGGA. Hela kvällen består av plugg. Kulkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0