Lössebölle.

Har nyss ätit min första lussebulle för i år. Den var inte lika god som de brukar vara. Jaja. Idag har jag gjort lite ärenden, nu sitter jag här. Väntar på att Ziggy ska komma hem så vi kan ta en långpromenad, kanske tar en sväng till mormor också. Universitetet suger verkligen. Inga föreläsningar, tristess. Känner mig verkligen arbetslös. Som en god vän till mig sa idag "Mycket arbete gör en stressad, medan inget arbete gör en mer stressad" bra sagt. Det är sant också. Får se glaset halv full. Optimist som jag är.
Fan vad gött det vore att tjäna pengar på sin blogg som alla andra gör. Men vet inte vad jag ska skriva som ska tilltala folk. Jag menar, ingen vill läsa "vad har jag gjort idag" eller "jag är filosofisk". Hm. Får se vad jag kan komma med.

Lössebölle-haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0