Här har ni mig!

Efter att jag målat mina obefintliga ögonfransar insåg jag att jag har en fuldag idag. Ögonfransarna bara klumpar ihop sig och och jag känner mig lite allmänt äcklig och ful idag. Men! Det är inget man ska sitta och tjura över. Får hoppas på en bättre dag imorgon. Oj... lite för mycket info men, jag känner att äggstöckera arbeter för fulle buller, vilket innebär en jävla mensvecka. GAH. Aja! lite för mycket info här men, du är inne på min blogg på egen risk!

Så här ser min "outfit" ut idag.

Tröjan är köpt i Kraków 10 zloty. = 25 kr.
Läderskärp från H&M 129 kr.
Jeans H&M 499 kr.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fint :)

2009-11-20 @ 20:40:48
URL: http://gabbesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0