Znöööe?

Vilken fin dag, sov med min älskling inatt. Idag hade jag bara en lektion i skolan, haha det var fem pers i klassen. Snacka om skandal. Längtar tills studenten, det är inte långt kvar nu. Vi har dretmycket saker att göra innan dess, PLUGG. Gah. Det enda som är kul är kulturhistoria och historia + lite religion. Som tur är så ska vi till universitetet i veckan, och jag vet precis vilken utbildning jag ska läsa. Om en vecka ska jag och älsklingen åka till Stockholm för att uppleva METALLICA. Jag är lite peppad OCH LIVRÄDD. Hoppas det inte bli moshpit. Men aja, ska njuta av denna konsert trots jag är rädd för att bli söndermosad. FUCK JÄÄ! Macdonalds mat blir det också. Mums!

Jag är sugen på gullök. Det är så underbart fantastiskt gött att äta den rå. Vilken maträtt kan man göra iordning med gullök? Tacos? Tyvärr, har inte köttfärs...
Aja får bli panerad fisk eller varför inte pannkaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0