Jä.

HÄRLIG DAG! Solen skiner, det är ganska varmt och livet leker. HAHA, Skolan är väl det enda som känns rätt stressigt just nu. Victoria (vår lärare) sa att det bara är 51 dagar kvar av skolan. Bäst att plugga så man skiter på sig. Nyss granskade jag skolkalendern och jag fick panik över hur lite tid det är kvar och hur jag ska hinna med allt. FÖCK FÖCK FÖCK. Aja det är bara att bita ihop. Jag klarar det! Vi klarar det hörrni.
Jag är hungrig och det enda skolan kan erbjuda är automatmacka. Men jaja, bara två timmar kvar.

Nej fan! Nu får jag ryck! På torsdag när vi har studiedag ska jag sitta och plugga hela dagen så ögonen blöder. VAD SOM SKA GÖRAS;
Historia - Revolutionerna
Historia - Sverige under 1800talet
Religion


BAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0