Hej.

Tror jag somnar snart.... är grymt trött eftersom jag la mig så sent igår kväll. Jag satt med talet och sittmöbeln. Fick reda på nu att vi INTE ska redovisa den idag, GAH JAG KUNDE HA VART UTVILAD IDAG - Och inte vandrat omkring som ett spöke i skolan. Efter FOGlektionen vankas det lunch och jag ska ha köttfärslimpa. Klockan 12 ska jag hålla tal med en mygga i danssalen. Haha undrar hur det kommer att bli. Återigen... på torsdagar är det världens fetaste håltimme, DET SUGER. Men då har jag tid till att plugga... IGEN. När jag kommer hem ska jag plugga, när jag sover ska jag plugga, när jag duschar ska jag plugga, när jag äter ska jag plugga, när jag bajsar ska jag plugga. Plugga konstant. Vart är du studenten?

Stressade till tusen imorse, försov mig men kom i tid. Tur för dig Frida. Nu får jag fan sluta stressa. Stress är inte bra. Nej, inte bra.

NU SLUTAR VI!!!!!!!!
 NU BLIR DET MAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0