SNARK!

Idag vaknade jag och Anders halv ett. Jag blir stressad när jag vaknar så sent. Det längsta jag sovit är till fyra. Kände mig mörbultad. Men detta hände för 4 eller 5 år sedan. När vi var klara vid ett så ringde Ellen. Sabina skulle ha fyllt 18 år igår så jag och Ellen gick ut till kyrkogården för att tända ljus. Det var väldigt många ljus som lyste när vi kom dit.
Grattis sötSabina. Undrar hur gårdagen skulle sett ut ifall du levat. Livet hade iallfall vart helt annorlunda.
Btw, har sett klart på hela satcboxen nu. Ska se det första avsnittet igen på onsdag, kan se det hur många gånger som helst.
Förut kom mamma hem med massa filmer hon lånat, jag och Anders ska se på massa filmer nu snart. Vi önskar att vi hade chips och dipp! Men nu har mitt nya liv startat. Kosten ska ändras. Eller vafan, det räcker med att man rör på sig varje dag så slipper man ha gå-ned-i-vikt-noja. Men orka detta!
Nu vankas det lite kvällsmat. Är sugen på iskall mjölk.
HAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0