Plugg.

Sitter här och pluggar spanska. Det går sådär. Måste prata med läraren imorgon, för det är så svårt att göra en bra meningsuppbyggnad! Men nu har jag snart skrivit klart en text. Har också skrivit projektarbetet, detta blir super. Men fan vad stressigt det kommer att bli när man bara har ett halvår kvar att slutföra saker och ting. Får lägga i växeln och köra så det ryker nu. Orkar verkligen inte stressa när det närmar sig studenten. Stress är inte bra!
Tack och lov att vi har "plugg"vecka nästa veckan. Då får man plugga vad man vill + projektjobbet. Perfekt!
På tal om studenten. Har kollat studentklänningar på nätet. Fanns jättesnygga vita klänningar. Men vet inte ifall jag vågar att köpa en? Tänk ifall man ser en annan klänning man vill ha? Längtar till studenten. Herregud.

Snart fyller två av mina best friends år!
Nu i Januari fyller Bella 19 år!
Och i Februari Maria 18 år!
Dessa töser skall firas!

Oj oj, snart fyller man 19. Eller snart och snart, fyller i Juli. Men det är typ lite mer än ett halvår kvar. Kändes som att jag fyllde 18 igår.

HAAAAAAAAAAAAAAAJDÅE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0