Yo

Nu är det söndag. Min älskling har nyss åkt hem. Snart ska till min lille kusin Nathalie. Anita fyller 45 år så vi ska hem till gruvlyckan och fira henne. I helgen har jag lekt med min poffi, vi har käkat pizza, tittat på film, gozzat och gozzat ännu mer. Det var mysigt. Idag har vi vart hos tandläkaren. Eller, det var jag som behöve undersökas. Mitt tandkött och käke gör så jävla ont pga visdomstanden. Så tandläkarPer spolade rent och skickade med en liten spolspruta som jag kan spola själv med. Jag hade så ont att jag kände mig febrig. Usch.

Hann inte pösse, krama och säga hajdo till min älskling förut innan han åkte =( Hoppas det går bra för honom imorgon när han ska köra halkbana. Håller krabbpofftummarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0