Värmen, vart är du?

Nu ska jag finputsa mitt tal jag ska hålla imorgon. Sedan efter det går all tid åt att plugga till provet på fredag. Ska ha mvg. Det blir säkert en lätt match eftersom kulturhistoria är kul. Denna gången är det Rokoko och nyklassicism. Jag vill ha nya jeans och skor, men jag måste hålla ut och vänta på nästa studiemedel. Det vankas ju Metallica-konsert med älskipälski i Mars och då vill man gärna ha lite pengar till mat ect. Jag är så jävla trött på vinterkläder. Är trött på att gå i klumpiga vinterskor. Trött på vinter! GE MIG SOMMAR OCH VÄRME. Längtar tills jag får cykla till skolan igen och känna värmen på morgonkvisten. HÄRLIGT!
Inte långt kvar, inte långt kvar.
Håll ut mina vänner, det kommer bättre tider :)

Imorgon fyller mamma år och jag har namsdag. Hihi. Efter skolan åkte jag och pappa till I.C.I hudvård och köpte ett presentkort till mamma på 750 kr. Hoppas hon kommer bli glad!


Haj hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0