Fredag då.

Har nyss kommit hem från skolan. Gött att solen lyser så, man blir så pigg! Eller... jag kanske är pigg för att jag somnade nio igår? Jag sov alltså 9 timmar. Vaknade halv sju och var klarvaken. Skönt att få sova ut. Det sägs att kroppen sover som skönast vid 22 tiden och 01.00. Mig gick det inte att väcka.

Imorgon är det alla hjärtans dag. För mig är det 14 februari. En mörk dag. För tre år sedan den 14/2-06 dog en utav mina allra bästa kompisar. Jag vill inte tänka på den dagen. Jag undrar hur det hade vart ifall hon fortfarnade levat. Varför var cancern tvungen att ta henne ifrån oss? Jävla cancer. Utrota cancer! Ni skulle ha träffat henne, alltid glad och förstående. Men bäst av allt var hennes humor och skratt som smittade av sig. Finns så mycket roliga minnen som inte ens skulle få plats på denna blogg. Sabina, du är vår ängel.

Minnesstund efter hennes begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0