Tjolahej.

Grattis mamma på födelsedagen! Och grattis till mig som har namnsdag. Höhö. Men mest grattis till världens bästa mamma :)

Skolan börjar om en timme och jag sitter och äter frukost. Dagen kan beskrivas så här idag: SOFT. Har religion, klassråd, ARL (som vi arbetar vart vi vill med), sedan blir det tal! Mitt tal blev ganska bra, får se hur det går. Skrev så så ögonen blödde blod och bajs igårkväll. Fan vad kul med tal! Det är kuuuuuul.
Igår fick jag reda på att Nine Inch Nails ska sluta spela inom ett år. Jag blev bitter. Det kändes som att mina planer att se dem live gick i kras. Men det ljusnade lite när jag fick reda på att de ska göra en sista världsturné! YES HIHI. Vilken tur! =)

Bjur på en låt här nu. Det är den första låten jag någonsin lyssnade på med NIN. DÖM DEN INTE, FÖR DEN ÄGER.


NIN - Gave up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0