Hejhoppsan.

OMG. Jag har så jävla ont i halsen, i lördagsnatt vaknade jag och hade världens halsont. Det var likadant inatt. jag VÄGRAR att bli sjuk nu, hinner inte att vara sjuk. Får inte bli sjuk. Nejnej, det hinns ej. Ifall det inte är bättre imorgon så går jag till doktorn och tar halsprov, för det gör tillochmed ont när jag inte pratar eller sväljer. Som tur är har jag sovmorgon till tolv imorgon så då hinns ett doktorbesök med. Gud vad jag är mesig nu. Ojoj, vad synd det är om mig. NOT :D
Nu sitter jag i skolan, det är snart mat. Min mage skriker efter mat. Slutar ett idag, rätt söft.
Igår beställde jag och Anders rum på vandrarhem i Stockholm. Det krånglade lite först eftersom jag skrev fel addess. Men nu är det fixat! Den 8 mars åker vi. Det blir Metallica. Jag kommer att mosas i folkhavet, SVETTGÖTT.  Men det kommer bli förbannat kul, jä baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0