Gött med helg.

TITTA MIN NYA HEADER! Eller jag hade ingen förut. Men titta vad jag har varit kreativ. TACK EMMA LINDELL för att du visade mig, löve på daj! Nu kommer jag sitta typ hela tiden och göra om headern. Vilket kommer bli nice. Vi slutade tidigare idag, har nyss redovisat om Kristdemokraterna. Haha lätt IG, för vår redovisning bestod bara av hård kritik mot kristdemokraterna än de andra redoviningarna. Nu sitter jag i skolan och väntar att mamma ska komma förbi och hämta mig efter hennes träningspass. De håller på att duka upp massa grejer och städa på skolan nu, det är ju spektrum imorgon. Det kommer massa folk som typ vill se vad denna skola gör osv. Staffan Hellstrand kommer imorgon och spelar. Spektrum var jag på förra året men inte i år! Det blir att sova, sova och sova. Med min älskling. Massa pizza och massa gött. Blir fint! Sen ska jag ju träffa mina bästa vänner i helgen för att planera lite.
Idag blir det godiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz! göööööött.

Det blir flålundra kronor! HAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0