Sextonde November.

SKOLSKIT. Får damp. DAMP!!!!!! Svinmycket i samhäll ju. Det är ju banne mig ett prov? Läxförhör är det INTE. Sitter här och är bitter och stressad. Broshyren ska jag skriva ut igen för det var hål i papperna. Ser förjävligt ut då. PM grejen är skickad och jag måste öva på vad jag ska säga. Jag ska tala om romer som alltid vart förföljda och folk har rent ut sagt vart förjävliga mot dem. Ska ha en politisk infallsvinkel. JÄVLA SAMHÄLLEN. Främlingsfientlighet är vad det är. Finns svenska romer också, vet ni hur de bor? I husvagnar!!!! och barnen går inte i skolan. De lever utanför det svenska samhället. Vilken jävla värld vi lever i.
Aja får inte bli mer hysterisk och stressad nu hehehhe. Ska plugga som ett djur denna veckan. DET BLIR!!!!!!!!

Åh till veckan blir det en riktig vinter jacka från team sportia, så jävla skön och varm. Ser lite fult ut att gå runt i en herrjacka.  Så ska bli riktigt dretskönt att köpa en jackeeeeee. Hinner inte skriva något mer nu, tiden bara flyger i väg och det har jag inte råd med.

+ jag måste bajsa också.

HAJ HAJ :D

+ Såg "This is england" UH VILKEN FILM. Haha höll på att äckla ihjäl mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0