Ja.

Hittar ingen bra musik just nu. Har liksom inte fått den där wow-upplevelsen på jättelänge. Så sorgligt! Är i en musik-upptäckar-SVACKA! Men lyssnade lite på En djävulsk romans albumet jag en gång var helt galen i. Tyckte filmen var så jävla bra. Kollade på den typ varje dag. När jag och Elin var yngre och var mensiga/pms/godissugna så tittade vi på den. Vi grinade varje gång Ryan Philippe dog! Kunde varje replik i filmen. Men nu är den filmen borta!
HAHAHAHA. Ja fyfan den måste jag ladda hem. Cruel intentions 2 och 3 är värdelösa. Se inte dom. 1an är bäst! Se den.
Aja, en utav mina favoritscener är när Sebastian (Ryan) försöker få tag på Annette (Reese) (DE ÄR OSAMS OCH HAN INSER ATT HAN ÄLSKAR HENNE) Han måste hinna fatt Annette innan hon åker med tåget hem. Han lyckades hinna innan tåget ens åkt. Annette åker upp för rulltrappan och glimtar upp och där står.... Sebastian! SÅ ROMANTISKT. Och då kommer låten Colorblind som spelas av Counting Crows. Hittade en annan version av den låten. Vet inte vilken version som är bäst. Jo, counting crows.



FRÅN FILMEN



Annan version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0