Tredje November. - Kväll

Ska kanske få låna en balklänning av en tjej som heter Emelie. Mammas jobbarkompis dotter. Mamma skickade bilderna till mig. Hon sa att det var en limegrön klänning... jag tänkte "Limegrön?" "Limegrön?" Jävla limegrön. Jävla limegrön-hälsning. Men jag kollade på klänningen, den var väl söt. Får se, vill egentligen ha en kort klänning, eller den jag hade i nian och sy om. Får fundera på detta.
http://xdr.se/Emelie/    - Först är det hennes studentklänning, ifall man klickar vidare så kommer balklänningen.
Vad tycker herrskapet?

Får fundera på detta. Vill ha min balklänning jag hade i nian. Uppsydd.
Det skadar ju inte att prova den gröna.

Tänkte sy upp nians klänning lite kortare och mer figursformad. Sedan måste man ju kolla på studentklänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0