Första November.

November. Mysmånad. Promenad. Kallt. Jul närmar sig.
Jävligt sugen på en bra film eller varför inte julafton.
Sugen på naturkunskap efter lovet.
Nörda.
Leka.
Röra på mig blir varje dag. Skönt.

Nu närmar sig Elins födelsedag. 18 år blir den söt tösa. Blir att fira henne! Ordentligt! Funderar fortfarande vad jag ska köpa till henne i födelsedagpresent. Har några idéer. Det ska vara något mycket jävligt bra, till elin som är jävligt bra =)
Det blir party för hela slanten. Sedan i slutet av November har vi tjejer planerat en hemlis för henne. Kul kul!

Lovet är snart slut. Längtar fan mig till skolan, naturkunskap, naturkunskap,naturkunskap!

Fan vad ont i magen jag har då. Bajsnödig.

Bäst att skita i detta.

Just det. Har fått låna Gides bas nu! Ska öva i smyg så jag blir råbra. Har kunnat spela bas men skillsen är borta. Ellen ifall du läser detta, varför jammar vi inte längre? Vi får komma igång med det igen, så blir vi ett kick ass bra band. Men som sagt, nu ska jag bajsa. Har ätit något konstigt.


Frida här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0