Fiskbuller.

God morgon!
Snart dags att åka till skolan för en 2 1/2 timmes Samhäll. Sedan ska man hem och plugga lite. Just nu sitter jag och äter frukost. Till lunch blir det fiskbullar, har bara hummersås. Men det får duga. Fiskbullar är MUMS. Imorgon är det torsdag, och då väntar en jävla dag alltså, 8.15-17.00. + en håltimme! Då blir det utvecklingssamtal med Vickan.
Igår började jag att träna lite hantlar. Så jag får lite form på mina armar! Idag känns de som spagetti. Usch vad svag jag har blivit. Tyckte 1 kg var jobbigt i varsin hand. När jag tränade på Nautilus så var jag ett monster. Nej nu djävlar blir det att pumpa.

Om typ 10 minuter går bussen måste borsta tänderna och ta tandtråd!

HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0