Artonde November.

Surt för mig. Jag skulle gjort samhällsläxförhöret idag, men jag hittade inte Magnus. Han hade väl glömt bort mig. Så ja kära vänner, jag sitter i skolan 2 timmar för tidigt. Eller ja nu är det typ 45 minuter kvar tills jag börjar. Fick en heldel gjort på dessa två timmar, övade på anförandet och skrev en mindmap. Jaha? När ska jag göra samhällsprovet då? Kan ju inte imorgon. Får fråga honom ifall jag kan göra det på håltimmen på fredag.

Aja, längtar tills denna skoldag är slut. Då ska jag och mamma till team sportia. Ska se ifall jackan kommit in i rätt storlek. Jag måste köpa nya skor!!! VARMA. Har ju trots allt lite pengar kvar på kontot. Mina strumpor är blöta och kalla just nu av dessa vårskor jag envisas med att ha på mig. Får skylla mig själv att jag väljer sånna skor en dag som denna. Usch vad jag klagar idag, är typ pms tror jag =D haha.

Oj, det gick förbi en på min skola med VÄRLDENS högaste klackar. Det var banne mig över 10 cm iallfall! om jag skulle ha det skulle mina fötter så skulle de gå av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0