Yeah!

Vacker dag! Strålande dag! Snart ska jag ut och gå! Efter det blir det troligen stan. Säger bara Mogwai - Danphe and the brain!
Fyfan. När jag skulle sova igår så låg jag och tänkte på skolan. Plötsligt kom jag på saker jag skulle ha lämnat in. Novellen! FAN JÄVLA SKIT. Men det ska jag göra sedan. Vill inte tänka på skolan på lovet. Tänk, snart är det 2009 och det är en termin kvar! Längtar tills studentdagen, då man slipper fugik. Forever.

Fast jag och Ellen småpratade om detta igår på msn, vad ska man göra efteråt?! Tänk alla som blivit varslade som kommer vara som ilskna illrar som (troligen) kommer får jobben före oss ungdomar. Erfarenheten kommer först, vilket de har. Haha, enda erfarenheten jag har var att vara barnflicka i 3-2 veckor.
Det gäller att ha kontakter på arbetsmarknaden annars är man toasted.

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0