Onsdag.

Hej!
Saknat mig? Jo, trodde väl det. Har nyss vart med brorsan till vårdcentralen. Han tog svininfluensavaccinet. När sjuksköterskan kom in så sa hon: Hej, ja är det du som är mamma?
MAMMA?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!!!! Vad i helveteeeee!
Hon kom närmare och sa: Nej men guuud, du kan inte vara mamman? Du är för ung!
Berättade för mamma sedan, hon och hennes arbetskollegor skrattade ihjäl sig. Ännu har jag inte drabbats av ålderdom! DET TACKAR JAG MITT LÅNGSAMMA ÅLDRANDE FÖR.

Gah! Håller på att bli sjuk tror jag. Helt snorig och äcklig.

Ska snart färga min förbannade utväxt. Har inte färgat sen i juni, typ veckan före studenten. Känns som att det är dags igen!

NOG OM YTLIGHETER. Hoppas att ni mår bra!
KLEM.










Kommentarer
Postat av: Beltina

Jättefin blogg :)

2009-11-26 @ 09:16:06
URL: http://beltinadentjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0